EL TEATRE D’ANGLÈS

Els alumnes de 5è han fet un teatre en anglès, la idea de fer això va sortir d’un teatre que van fer en català per als nens d’educació infantil. Les obres que s’han fet són: la caputxeta vermella, el patufet, els tres porquets, una sopa de contes i les set cabretes. Les obres es van representar el dimarts 12/5/15 a la tarda, es van fer per als nens de primer i segon de primària de la nostra escola.

DSCN0376 DSCN0385 DSCN0387 DSCN0399 DSCN0401 DSCN0409 DSCN0411


Accions

Informacions

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>